Helpdesk

Voor technische vragen over onder andere inlogprocedure, machtigingen, datakoppelingen en het inlezen van gegevens kunt u terecht bij de Helpdesk.

Van 15 juni 2021 t/m 15 november 2021 is de Helpdesk telefonisch niet bereikbaar. U kunt uw supportvraag stellen via het onderstaande formulier. Vult u alstublieft het formulier volledig in en de Helpdesk zal uw vraag in behandeling nemen.

U kunt maximaal twee vragen per formulier stellen, mits dit vragen binnen dezelfde categorie zijn. Indien u meer dan twee vragen heeft, of vragen uit verschillende categorie├źn, verzoeken wij u om het formulier meermaals in te vullen. Dit is van belang om u een juiste afhandeling van uw vragen te garanderen.

Contactformulier Helpdesk:

Upload hier uw afbeelding(en) of document(en) ter verduidelijking van uw vraag/ probleem, bijvoorbeeld een screenshot of excelbestand.

Weet u niet hoe u een screenshot kunt maken? Klik dan hier voor uitleg

Vink het vakje aan als u nog een vraag in dezelfde categorie heeft.

Extra vraag