Contact
Heb je een vraag over de KringloopWijzer? Wellicht staat jouw vraag en het antwoord tussen de veelgestelde vragen of bekijk hier de handleiding.
Inhoudelijke vragen
Met vragen over hoe jouw KringloopWijzer in te vullen, verzamelen van gegevens, rapportage, uitkomsten en dergelijke kun je terecht bij je eigen bedrijfs- of voeradviseur. Met vragen over de verwerking van de KringloopWijzer, de verplichting en het duurzaamheidsprogramma van jouw zuivelonderneming kun je terecht bij je zuivelonderneming.
Voor technische vragen is er de Helpdesk KringloopWijzer
Met technische vragen over de inlogprocedure, machtigingen, datakoppelingen en het inlezen van gegevens kun je terecht bij de Helpdesk van de KringloopWijzer.
De helpdesk is jaarlijks telefonisch bereikbaar vanaf 15 november t/m 14 juni op kantoordagen tussen 08.30 tot 17.00 uur op 073-5233245.
Ook kun je jouw supportvraag stellen via het onderstaande contactformulier. Vul alstublieft het formulier volledig in en de Helpdesk zal jouw vraag in behandeling nemen.
Je kunt maximaal twee vragen per formulier stellen, mits dit vragen binnen dezelfde categorie zijn. Indien je meer dan twee vragen hebtt, of vragen uit verschillende categorieën, verzoeken wij je om het formulier meermaals in te vullen. Dit is van belang om u een juiste afhandeling van je vragen te garanderen.
Voor het doorgeven van een bedrijfswijziging of bedrijfsbeëindiging heeft de helpdesk een ander formulier. Dit vindt u onder het Contactformulier Helpdesk.
Contactformulier Helpdesk:
Contactformulier voor bedrijfswijziging of bedrijfsbeëindiging
Je kunt jouw bedrijfswijziging of bedrijfsbeëindiging via dit formulier doorgeven.