Contact

Heb je een vraag over de KringloopWijzer? Wellicht staat jouw vraag en het antwoord tussen de veelgestelde vragen of bekijk hier de handleiding.

Inhoudelijke vragen

Met vragen over hoe uw KringloopWijzer in te vullen, verzamelen van gegevens, rapportage, uitkomsten en dergelijke kun je terecht bij je eigen bedrijfs- of voeradviseur. Met vragen over de verwerking van de KringloopWijzer, de verplichting en het duurzaamheidsprogramma van uw zuivelonderneming kun je terecht bij je zuivelonderneming.

Voor uw technische vragen is er de Helpdesk KringloopWijzer

Met technische vragen over de inlogprocedure, machtigingen, datakoppelingen en het inlezen van gegevens kun je terecht bij de Helpdesk van de KringloopWijzer. 

De helpdesk is jaarlijks telefonisch bereikbaar vanaf 15 november t/m 14 juni op kantoordagen tussen 08.30 tot 17.00 uur op 073-5233245. 

Ook kun je jouw supportvraag stellen via het onderstaande contactformulier. Vul alstublieft het formulier volledig in en de Helpdesk zal jouw vraag in behandeling nemen.

Je kunt maximaal twee vragen per formulier stellen, mits dit vragen binnen dezelfde categorie zijn. Indien je meer dan twee vragen hebtt, of vragen uit verschillende categorieën, verzoeken wij je om het formulier meermaals in te vullen. Dit is van belang om u een juiste afhandeling van je vragen te garanderen.

Voor het doorgeven van een bedrijfswijziging of bedrijfsbeëindiging heeft de helpdesk een ander formulier. Dit vindt u onder het Contactformulier Helpdesk. 

Contactformulier Helpdesk:

Upload hier uw afbeelding(en) of document(en) ter verduidelijking van uw vraag/ probleem, bijvoorbeeld een screenshot of excelbestand.

Weet u niet hoe u een screenshot kunt maken? Klik dan hier voor uitleg

Vink het vakje aan als u nog een vraag in dezelfde categorie heeft.

Extra vraag

Contactformulier voor bedrijfswijziging of bedrijfsbeëindiging

Je kunt jouw bedrijfswijziging of bedrijfsbeëindiging via dit formulier doorgeven.